Vendégként megélni óriási élmény egy olyan helyen megszállni, ami nemcsak gyönyörű, de ultramodern: minden mobillal irányítható a kereséstől, a foglaláson és fizetésen át a szoba elhagyásáig az egész utazás alatt. A szobakulcs már érkezés előtt az Ön zsebében van. Elegendő közel lépni az ajtóhoz és kulcsként használni a telefont. Az alkalmazásból reggeli vagy taxi is rendelhető. Felmerülő kérdésre a nap 24 órájában kaphat vagy automata válaszokat,  vagy személyesen is beszélhet az ügyfélszolgálattal.

Milyen lehet azonban mindez az üzemeltető szemszögéből nézve? Milyen előnyöket tartogatnak az innovatív okos megoldások a szállodavezetők részére? Mekkora személyzettel üzemeltethető egy okos ház? Milyen információk nyerhetők, és milyen megtakarítások érhetők el?

Palicz Péter, az első okoshotel vezetője osztja meg Önökkel tapasztalatait.