Gasztronómia és fenntarthatóság: Ez az, amire a vendégei igazán vágynak!

Egy vendéglátó vállalkozás talán legfontosabb gondja és sikerreceptje az, hogy a vendég jól érezze magát, visszatérjen, és végül törzsvendéggé váljon. A „vendég a király” mottó szerint az éttermek, bárok és szállodák vállalati stratégiájukat az ügyfelek igényeihez igazítják annak érdekében, hogy azokat optimálisan kiszolgálják.

A fenntarthatóság a vendéglátóiparban is egyre fontosabb, és egyre fontosabbá válik, különösen a vendégek számára. Ezért a gasztronómiában is alkalmazkodniuk kell az ügyfelek igényeihez. A fenntarthatóbb vendéglátó-üzletág intézkedései közé tartozik például az újrahasznosítható, elvitelre alkalmas csomagolások alkalmazása, a papírszívószálak bevezetése, komposztálható szalvéták használata valamint a regionális élelmiszerek felhasználása és feldolgozása. Előadásomban, szeretnék segítségükre lenni néhány fontos tippel, mellyel növelni lehet a vendéglátásban (is) a  fenntarthatóságot.