Az elmúlt több mint 3 évtizedet az üzleti életben, a szállodaipar, vendéglátás, rendezvényszervezés és oktatás területén töltöttem. 20 évvel ezelőtt a szállodavezetői munkám mellett az üzleti kommunikáció, protokoll és viselkedéskultúra területére szakosodtam, mely tudást főképpen nemzetközi intézményekben szereztem. 2013-ban volt lehetőségem az Európai Parlament Protokoll osztályán a tudomásomat a gyakorlatban is kamatoztatni. Ezen túlmenően a mindennapi munkám során arra a felismerésre jutottam, hogy bizonyos visszatérő viselkedés- és illembeli hiányosságok napi szintű nehézségeket generálnak, lassítva az együttműködést, gátolva a megfelelő kommunikációt és ezzel egyidőben a szervezet sikeres működését vagy az egyén előre jutását, sikerességét. Ma már számos nagyvállalat felső és középvezetőinek képzése mellett szinte minden iparágban kérik segítségemet az alacsonyabbtól a legmagasabb pozíciókig, egyetemeken és már középiskolában is.

ELŐADÁSAI
Protokoll a szállodában, avagy vendégélmény fokozása a helyes viselkedéssel

Az előadással szeretnék rávilágítani arra, hogy kivétel nélkül a szálloda a minden területén szükség van a helyes viselkedéskulturális szabályok, illem, etikett és olykor protokoll ismeretek megismerésére, alkalmazására és betartására. A conciergetől a szálloda vezetőig megpróbálom illusztrálni, hogy milyen helyzetek adódhatnak a szálloda egyes részlegein, melyek problémát, olykor negatív vendégvéleményét is generálhatnak.