First Day January 5, 2020
Second DayJanuary 6, 2020
Third DayJanuary 8, 2020
Fourth DayJanuary 9, 2020
Regisztráció
A házigazda üzenete
A hazai szállodaipar helyzete: a nyári hónapok értékelése és a kilátások bemutatása
Munkaerő import - tapasztalatok

A koronavírus-járvány okozta kényszerű üzemszünet idején az éttermek és szállodák szakképzett személyzetének egy része végleg elhagyta a szakmát. Az égető munkaerőhiány pótlására egyre több vállalkozás dönt külföldi dolgozók foglalkoztatása mellett. Milyen szempontokat kell figyelembe venni a munkaerő import esetén? Milyen területekre és milyen házak üzemeltetése esetén érdemes ezen az irányon gondolkodni? Milyen kihívásokkal néz szembe a bevállalós munkáltató és mik az érkező munkavállalók elvárásai? Milyen tapasztalatokról számoltak be, akik a munkaerőhiány ezen megoldása mellett döntöttek? A Work & Smile tulajdonosa a fentiekről osztja meg velünk tapasztalatait.

Mire várunk még? – Energetikai megoldások a Centrica-tól

Nem várt irányt vett az energiapiac az utóbbi időszakban és a prognózisok alapján nem látszik a visszarendeződés. Mégis sokan várnak még, nem lépnek a megoldás irányába. Szakértelmünkkel egy olyan világban segítünk ügyfeleinknek mind pénzügyileg, mind környezetileg fenntarthatóbbá válni, ahol az energiaárak kiszámíthatósága egyre csökken, az ellátásbiztonság folyamatosan ingadozik, és szinte naponta jelennek meg újabb és újabb technológiák.

Szünet
Professzionális mosodai rendszerek a kezdetektől a valós időben nyomon követhető gazdaságos üzemeltetésig

A Szállodák működési költségei közt jelentős tétel a szállodai textilek tisztításának költsége, melyet sok esetben saját mosoda telepítésével csökkenthetünk: hogy megtérül-e, és gazdaságosan üzemeltethető-e a saját mosoda létesítése, ebben segítenek az Assist-Trend szolgáltatásai, munkatársai, és termékei.  Előadásom során áttekintjük, milyen textilmennyiségek és szennyeződések esetén milyen költségek merülnek fel, és a megtérülési számítások ismeretében, a kivitelezés során milyen technikai-, gépészeti-, víz- és légtechnikai előkészítés, hatósági engedélyezés szükséges. Hogyan jutunk el végül a megvalósításig? A megfelelő gépek, vegyszerek, adagolók beszerzéséig és beépítéséig, a rendszerfelügyelet kiépítéséig, és mosási technológia beállításáig és a valós időben nyomon követhető, pontos és költségkímélő mosási adagolást és tiszta textileket eredményező mosásig.

Mosoda házon belül, kell ez Nekem? – Költség-haszon elemzés a jelenlegi gazdasági környezet kihívásainak tükrében
A szálláshelyminősítés folyamata szállodák esetében

Az előadásban betekintést nyerhetnek az eljárásrendbe, illetve abba, hogyan zajlik a helyszíni minősítés . A kritériumrendszert röviden áttekintjük, és megosztunk Önökkel néhány gyakorlati tapasztalatot.

Psszt…Ne zavarj! Akusztika, fenntarthatóság, visszatérő vendégek
Ebéd
Marketinges kihívások egy megváltozott piaci helyzetben
A világ első okos szállodája - innovatív megoldások a szállodaipart napjainkban leginkább érintő problémákra

Vendégként megélni óriási élmény egy olyan helyen megszállni, ami nemcsak gyönyörű, de ultramodern: minden mobillal irányítható a kereséstől, a foglaláson és fizetésen át a szoba elhagyásáig az egész utazás alatt. A szobakulcs már érkezés előtt az Ön zsebében van. Elegendő közel lépni az ajtóhoz és kulcsként használni a telefont. Az alkalmazásból reggeli vagy taxi is rendelhető. Felmerülő kérdésre a nap 24 órájában kaphat vagy automata válaszokat,  vagy személyesen is beszélhet az ügyfélszolgálattal. Milyen lehet azonban mindez az üzemeltető szemszögéből nézve? Milyen előnyöket tartogatnak az innovatív okos megoldások a szállodavezetők részére? Mekkora személyzettel üzemeltethető egy okos ház? Milyen információk nyerhetők, és milyen megtakarítások érhetők el? Palicz Péter, az első okoshotel vezetője osztja meg Önökkel tapasztalatait.

Protokoll a szállodában, avagy vendégélmény fokozása a helyes viselkedéssel

Az előadással szeretnék rávilágítani arra, hogy kivétel nélkül a szálloda a minden területén szükség van a helyes viselkedéskulturális szabályok, illem, etikett és olykor protokoll ismeretek megismerésére, alkalmazására és betartására. A conciergetől a szálloda vezetőig megpróbálom illusztrálni, hogy milyen helyzetek adódhatnak a szálloda egyes részlegein, melyek problémát, olykor negatív vendégvéleményét is generálhatnak.

Házbejárás
Kerekasztal-beszélgetés: Energiahatékony szállodaüzemeltetés épületautomatikával

Az emelkedő energiaárak újabb kihívások elé állítják a turizmus visszaesését átvészelő szállodaipart. Az energiatakarékos épületautomatika kiépítése ma már nem luxus beruházást jelent a szállodaiparban, hanem a hosszútávú, fenntartható működés alapfeltétele. Egyre fontosabb szempont, hogy a szállodák minden pillanatban optimális energiafelhasználással legyenek üzemeltethetők. A hotel épületek jól automatizálható épülettípusok, ugyanis energiahatékonyság sikere azon is múlik, hogy mennyire sikerül az energiafogyasztást a tényleges vendég jelenléthez igazítani.

Regisztráció
A házigazda üzenete
A hazai szállodaipar helyzete: a nyári hónapok értékelése és a kilátások bemutatása
Munkaerő import - tapasztalatok

A koronavírus-járvány okozta kényszerű üzemszünet idején az éttermek és szállodák szakképzett személyzetének egy része végleg elhagyta a szakmát. Az égető munkaerőhiány pótlására egyre több vállalkozás dönt külföldi dolgozók foglalkoztatása mellett. Milyen szempontokat kell figyelembe venni a munkaerő import esetén? Milyen területekre és milyen házak üzemeltetése esetén érdemes ezen az irányon gondolkodni? Milyen kihívásokkal néz szembe a bevállalós munkáltató és mik az érkező munkavállalók elvárásai? Milyen tapasztalatokról számoltak be, akik a munkaerőhiány ezen megoldása mellett döntöttek? A Work & Smile tulajdonosa a fentiekről osztja meg velünk tapasztalatait.

Mire várunk még? – Energetikai megoldások a Centrica-tól

Nem várt irányt vett az energiapiac az utóbbi időszakban és a prognózisok alapján nem látszik a visszarendeződés. Mégis sokan várnak még, nem lépnek a megoldás irányába. Szakértelmünkkel egy olyan világban segítünk ügyfeleinknek mind pénzügyileg, mind környezetileg fenntarthatóbbá válni, ahol az energiaárak kiszámíthatósága egyre csökken, az ellátásbiztonság folyamatosan ingadozik, és szinte naponta jelennek meg újabb és újabb technológiák.

Szünet
Professzionális mosodai rendszerek a kezdetektől a valós időben nyomon követhető gazdaságos üzemeltetésig

A Szállodák működési költségei közt jelentős tétel a szállodai textilek tisztításának költsége, melyet sok esetben saját mosoda telepítésével csökkenthetünk: hogy megtérül-e, és gazdaságosan üzemeltethető-e a saját mosoda létesítése, ebben segítenek az Assist-Trend szolgáltatásai, munkatársai, és termékei.  Előadásom során áttekintjük, milyen textilmennyiségek és szennyeződések esetén milyen költségek merülnek fel, és a megtérülési számítások ismeretében, a kivitelezés során milyen technikai-, gépészeti-, víz- és légtechnikai előkészítés, hatósági engedélyezés szükséges. Hogyan jutunk el végül a megvalósításig? A megfelelő gépek, vegyszerek, adagolók beszerzéséig és beépítéséig, a rendszerfelügyelet kiépítéséig, és mosási technológia beállításáig és a valós időben nyomon követhető, pontos és költségkímélő mosási adagolást és tiszta textileket eredményező mosásig.

Mosoda házon belül, kell ez Nekem? – Költség-haszon elemzés a jelenlegi gazdasági környezet kihívásainak tükrében
A szálláshelyminősítés folyamata szállodák esetében

Az előadásban betekintést nyerhetnek az eljárásrendbe, illetve abba, hogyan zajlik a helyszíni minősítés . A kritériumrendszert röviden áttekintjük, és megosztunk Önökkel néhány gyakorlati tapasztalatot.

Psszt…Ne zavarj! Akusztika, fenntarthatóság, visszatérő vendégek
Ebéd
Marketinges kihívások egy megváltozott piaci helyzetben
A világ első okos szállodája - innovatív megoldások a szállodaipart napjainkban leginkább érintő problémákra

Vendégként megélni óriási élmény egy olyan helyen megszállni, ami nemcsak gyönyörű, de ultramodern: minden mobillal irányítható a kereséstől, a foglaláson és fizetésen át a szoba elhagyásáig az egész utazás alatt. A szobakulcs már érkezés előtt az Ön zsebében van. Elegendő közel lépni az ajtóhoz és kulcsként használni a telefont. Az alkalmazásból reggeli vagy taxi is rendelhető. Felmerülő kérdésre a nap 24 órájában kaphat vagy automata válaszokat,  vagy személyesen is beszélhet az ügyfélszolgálattal. Milyen lehet azonban mindez az üzemeltető szemszögéből nézve? Milyen előnyöket tartogatnak az innovatív okos megoldások a szállodavezetők részére? Mekkora személyzettel üzemeltethető egy okos ház? Milyen információk nyerhetők, és milyen megtakarítások érhetők el? Palicz Péter, az első okoshotel vezetője osztja meg Önökkel tapasztalatait.

Protokoll a szállodában, avagy vendégélmény fokozása a helyes viselkedéssel

Az előadással szeretnék rávilágítani arra, hogy kivétel nélkül a szálloda a minden területén szükség van a helyes viselkedéskulturális szabályok, illem, etikett és olykor protokoll ismeretek megismerésére, alkalmazására és betartására. A conciergetől a szálloda vezetőig megpróbálom illusztrálni, hogy milyen helyzetek adódhatnak a szálloda egyes részlegein, melyek problémát, olykor negatív vendégvéleményét is generálhatnak.

Házbejárás
Kerekasztal-beszélgetés: Energiahatékony szállodaüzemeltetés épületautomatikával

Az emelkedő energiaárak újabb kihívások elé állítják a turizmus visszaesését átvészelő szállodaipart. Az energiatakarékos épületautomatika kiépítése ma már nem luxus beruházást jelent a szállodaiparban, hanem a hosszútávú, fenntartható működés alapfeltétele. Egyre fontosabb szempont, hogy a szállodák minden pillanatban optimális energiafelhasználással legyenek üzemeltethetők. A hotel épületek jól automatizálható épülettípusok, ugyanis energiahatékonyság sikere azon is múlik, hogy mennyire sikerül az energiafogyasztást a tényleges vendég jelenléthez igazítani.

Regisztráció
A házigazda üzenete
A hazai szállodaipar helyzete: a nyári hónapok értékelése és a kilátások bemutatása
Munkaerő import - tapasztalatok

A koronavírus-járvány okozta kényszerű üzemszünet idején az éttermek és szállodák szakképzett személyzetének egy része végleg elhagyta a szakmát. Az égető munkaerőhiány pótlására egyre több vállalkozás dönt külföldi dolgozók foglalkoztatása mellett. Milyen szempontokat kell figyelembe venni a munkaerő import esetén? Milyen területekre és milyen házak üzemeltetése esetén érdemes ezen az irányon gondolkodni? Milyen kihívásokkal néz szembe a bevállalós munkáltató és mik az érkező munkavállalók elvárásai? Milyen tapasztalatokról számoltak be, akik a munkaerőhiány ezen megoldása mellett döntöttek? A Work & Smile tulajdonosa a fentiekről osztja meg velünk tapasztalatait.

Mire várunk még? – Energetikai megoldások a Centrica-tól

Nem várt irányt vett az energiapiac az utóbbi időszakban és a prognózisok alapján nem látszik a visszarendeződés. Mégis sokan várnak még, nem lépnek a megoldás irányába. Szakértelmünkkel egy olyan világban segítünk ügyfeleinknek mind pénzügyileg, mind környezetileg fenntarthatóbbá válni, ahol az energiaárak kiszámíthatósága egyre csökken, az ellátásbiztonság folyamatosan ingadozik, és szinte naponta jelennek meg újabb és újabb technológiák.

Szünet
Professzionális mosodai rendszerek a kezdetektől a valós időben nyomon követhető gazdaságos üzemeltetésig

A Szállodák működési költségei közt jelentős tétel a szállodai textilek tisztításának költsége, melyet sok esetben saját mosoda telepítésével csökkenthetünk: hogy megtérül-e, és gazdaságosan üzemeltethető-e a saját mosoda létesítése, ebben segítenek az Assist-Trend szolgáltatásai, munkatársai, és termékei.  Előadásom során áttekintjük, milyen textilmennyiségek és szennyeződések esetén milyen költségek merülnek fel, és a megtérülési számítások ismeretében, a kivitelezés során milyen technikai-, gépészeti-, víz- és légtechnikai előkészítés, hatósági engedélyezés szükséges. Hogyan jutunk el végül a megvalósításig? A megfelelő gépek, vegyszerek, adagolók beszerzéséig és beépítéséig, a rendszerfelügyelet kiépítéséig, és mosási technológia beállításáig és a valós időben nyomon követhető, pontos és költségkímélő mosási adagolást és tiszta textileket eredményező mosásig.

Mosoda házon belül, kell ez Nekem? – Költség-haszon elemzés a jelenlegi gazdasági környezet kihívásainak tükrében
A szálláshelyminősítés folyamata szállodák esetében

Az előadásban betekintést nyerhetnek az eljárásrendbe, illetve abba, hogyan zajlik a helyszíni minősítés . A kritériumrendszert röviden áttekintjük, és megosztunk Önökkel néhány gyakorlati tapasztalatot.

Psszt…Ne zavarj! Akusztika, fenntarthatóság, visszatérő vendégek
Ebéd
Marketinges kihívások egy megváltozott piaci helyzetben
A világ első okos szállodája - innovatív megoldások a szállodaipart napjainkban leginkább érintő problémákra

Vendégként megélni óriási élmény egy olyan helyen megszállni, ami nemcsak gyönyörű, de ultramodern: minden mobillal irányítható a kereséstől, a foglaláson és fizetésen át a szoba elhagyásáig az egész utazás alatt. A szobakulcs már érkezés előtt az Ön zsebében van. Elegendő közel lépni az ajtóhoz és kulcsként használni a telefont. Az alkalmazásból reggeli vagy taxi is rendelhető. Felmerülő kérdésre a nap 24 órájában kaphat vagy automata válaszokat,  vagy személyesen is beszélhet az ügyfélszolgálattal. Milyen lehet azonban mindez az üzemeltető szemszögéből nézve? Milyen előnyöket tartogatnak az innovatív okos megoldások a szállodavezetők részére? Mekkora személyzettel üzemeltethető egy okos ház? Milyen információk nyerhetők, és milyen megtakarítások érhetők el? Palicz Péter, az első okoshotel vezetője osztja meg Önökkel tapasztalatait.

Protokoll a szállodában, avagy vendégélmény fokozása a helyes viselkedéssel

Az előadással szeretnék rávilágítani arra, hogy kivétel nélkül a szálloda a minden területén szükség van a helyes viselkedéskulturális szabályok, illem, etikett és olykor protokoll ismeretek megismerésére, alkalmazására és betartására. A conciergetől a szálloda vezetőig megpróbálom illusztrálni, hogy milyen helyzetek adódhatnak a szálloda egyes részlegein, melyek problémát, olykor negatív vendégvéleményét is generálhatnak.

Házbejárás
Kerekasztal-beszélgetés: Energiahatékony szállodaüzemeltetés épületautomatikával

Az emelkedő energiaárak újabb kihívások elé állítják a turizmus visszaesését átvészelő szállodaipart. Az energiatakarékos épületautomatika kiépítése ma már nem luxus beruházást jelent a szállodaiparban, hanem a hosszútávú, fenntartható működés alapfeltétele. Egyre fontosabb szempont, hogy a szállodák minden pillanatban optimális energiafelhasználással legyenek üzemeltethetők. A hotel épületek jól automatizálható épülettípusok, ugyanis energiahatékonyság sikere azon is múlik, hogy mennyire sikerül az energiafogyasztást a tényleges vendég jelenléthez igazítani.

Regisztráció
A házigazda üzenete
A hazai szállodaipar helyzete: a nyári hónapok értékelése és a kilátások bemutatása
Munkaerő import - tapasztalatok

A koronavírus-járvány okozta kényszerű üzemszünet idején az éttermek és szállodák szakképzett személyzetének egy része végleg elhagyta a szakmát. Az égető munkaerőhiány pótlására egyre több vállalkozás dönt külföldi dolgozók foglalkoztatása mellett. Milyen szempontokat kell figyelembe venni a munkaerő import esetén? Milyen területekre és milyen házak üzemeltetése esetén érdemes ezen az irányon gondolkodni? Milyen kihívásokkal néz szembe a bevállalós munkáltató és mik az érkező munkavállalók elvárásai? Milyen tapasztalatokról számoltak be, akik a munkaerőhiány ezen megoldása mellett döntöttek? A Work & Smile tulajdonosa a fentiekről osztja meg velünk tapasztalatait.

Mire várunk még? – Energetikai megoldások a Centrica-tól

Nem várt irányt vett az energiapiac az utóbbi időszakban és a prognózisok alapján nem látszik a visszarendeződés. Mégis sokan várnak még, nem lépnek a megoldás irányába. Szakértelmünkkel egy olyan világban segítünk ügyfeleinknek mind pénzügyileg, mind környezetileg fenntarthatóbbá válni, ahol az energiaárak kiszámíthatósága egyre csökken, az ellátásbiztonság folyamatosan ingadozik, és szinte naponta jelennek meg újabb és újabb technológiák.

Szünet
Professzionális mosodai rendszerek a kezdetektől a valós időben nyomon követhető gazdaságos üzemeltetésig

A Szállodák működési költségei közt jelentős tétel a szállodai textilek tisztításának költsége, melyet sok esetben saját mosoda telepítésével csökkenthetünk: hogy megtérül-e, és gazdaságosan üzemeltethető-e a saját mosoda létesítése, ebben segítenek az Assist-Trend szolgáltatásai, munkatársai, és termékei.  Előadásom során áttekintjük, milyen textilmennyiségek és szennyeződések esetén milyen költségek merülnek fel, és a megtérülési számítások ismeretében, a kivitelezés során milyen technikai-, gépészeti-, víz- és légtechnikai előkészítés, hatósági engedélyezés szükséges. Hogyan jutunk el végül a megvalósításig? A megfelelő gépek, vegyszerek, adagolók beszerzéséig és beépítéséig, a rendszerfelügyelet kiépítéséig, és mosási technológia beállításáig és a valós időben nyomon követhető, pontos és költségkímélő mosási adagolást és tiszta textileket eredményező mosásig.

Mosoda házon belül, kell ez Nekem? – Költség-haszon elemzés a jelenlegi gazdasági környezet kihívásainak tükrében
A szálláshelyminősítés folyamata szállodák esetében

Az előadásban betekintést nyerhetnek az eljárásrendbe, illetve abba, hogyan zajlik a helyszíni minősítés . A kritériumrendszert röviden áttekintjük, és megosztunk Önökkel néhány gyakorlati tapasztalatot.

Psszt…Ne zavarj! Akusztika, fenntarthatóság, visszatérő vendégek
Ebéd
Marketinges kihívások egy megváltozott piaci helyzetben
A világ első okos szállodája - innovatív megoldások a szállodaipart napjainkban leginkább érintő problémákra

Vendégként megélni óriási élmény egy olyan helyen megszállni, ami nemcsak gyönyörű, de ultramodern: minden mobillal irányítható a kereséstől, a foglaláson és fizetésen át a szoba elhagyásáig az egész utazás alatt. A szobakulcs már érkezés előtt az Ön zsebében van. Elegendő közel lépni az ajtóhoz és kulcsként használni a telefont. Az alkalmazásból reggeli vagy taxi is rendelhető. Felmerülő kérdésre a nap 24 órájában kaphat vagy automata válaszokat,  vagy személyesen is beszélhet az ügyfélszolgálattal. Milyen lehet azonban mindez az üzemeltető szemszögéből nézve? Milyen előnyöket tartogatnak az innovatív okos megoldások a szállodavezetők részére? Mekkora személyzettel üzemeltethető egy okos ház? Milyen információk nyerhetők, és milyen megtakarítások érhetők el? Palicz Péter, az első okoshotel vezetője osztja meg Önökkel tapasztalatait.

Protokoll a szállodában, avagy vendégélmény fokozása a helyes viselkedéssel

Az előadással szeretnék rávilágítani arra, hogy kivétel nélkül a szálloda a minden területén szükség van a helyes viselkedéskulturális szabályok, illem, etikett és olykor protokoll ismeretek megismerésére, alkalmazására és betartására. A conciergetől a szálloda vezetőig megpróbálom illusztrálni, hogy milyen helyzetek adódhatnak a szálloda egyes részlegein, melyek problémát, olykor negatív vendégvéleményét is generálhatnak.

Házbejárás
Kerekasztal-beszélgetés: Energiahatékony szállodaüzemeltetés épületautomatikával

Az emelkedő energiaárak újabb kihívások elé állítják a turizmus visszaesését átvészelő szállodaipart. Az energiatakarékos épületautomatika kiépítése ma már nem luxus beruházást jelent a szállodaiparban, hanem a hosszútávú, fenntartható működés alapfeltétele. Egyre fontosabb szempont, hogy a szállodák minden pillanatban optimális energiafelhasználással legyenek üzemeltethetők. A hotel épületek jól automatizálható épülettípusok, ugyanis energiahatékonyság sikere azon is múlik, hogy mennyire sikerül az energiafogyasztást a tényleges vendég jelenléthez igazítani.